آیا قصد شرکت و ثبت نام آزمون وکالت در سال 97-98 را دارید، اما از شرایط ثبت نام آزمون وکالت و مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت 97-98 اطلاع ندارید؟

آیا از شرایط سنی ثبت نام آزمون وکالت در سال 97-98 و سایت ثبت نام آزمون وکالت مطلع هستید ؟

رشته حقوق یکی از محبوب ترین رشته گروه علوم انسانی است که به استدلال و منطق و درک قوانین و مقررات یکی از نکات مهم آن و ماهیت رشته حقوق است. علم حقوق نیز با مسائل مربوط به جامعه شناسی، علوم فلسفی و همچنین روانشناسی مرتبط است.

مهمترین زمینه شغلی رشته حقوق، وکالت است و برای دریافت پروانه وکالت باید فارغ التحصیلان پس از دریافت مدرک کارشناسی، در آزمون ورودی کانون وکلای دادگستری مرکز شرکت کنند و پس از گذراندن دو سال دوره کارآموزی برای کسب پروانه وکالت اقدام نمایند. در این مقاله به معرفی شرایط و مدارک ثبت نام آزمون وکالت پرداخته شده است. بعد از مطالعه مقاله در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با زمان و شرایط ثبت نام آزمون وکالت با مشاوران سامانه در ارتباط باشید و ثبت نام خود را در کمترین زمان ممکن ثبت نام خود را انجام دهید.

برای دریافت اطلاعات روی لینک زیر کلیک نمایید.

زمان برگزاری آزمون وکالت 97

 

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام آزمون وکالت 97 – 98 | مدارک و زمان ثبت نام

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل




نحوه ثبت نام آزمون وکالت 97-98

بنابراین متقاضیان ثبت نام آزمون وکالت 97 توجه داشته باشند زمان ثبت نام آزمون وکالت 97 در مهر ماه بوده و معمولا زمان برگزاری آزمون وکالت در آذر ماه می باشد. بنابراین داوطلبان برای ثبت نام آزمون وکالت باید از تاریخ 11 مهرماه تا 22 مهرماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. ثبت نام بصورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سنجش انجام می شود و داوطلبان برای ثبت نام باید مدارک لازم را به همراه داشته و دارای شرایط ثبت نام نیز باشند.


برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام آزمون وکالت 97 – 98 | مدارک و زمان ثبت نام روی لینک کلیک کنید .


مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون وکالت  97-98

1- اسکن تصویر مدرک لیسانس (دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته باید علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته،اسکن مدرک کاردانی خود را هم ارسال نمایند).
2- اسکن تصویر کارت یا گواهی پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم.
3- پرداخت مبلغ 75 هزار تومان جهت ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب.(البته امکان افزایش مبلغ ذکر شده وجودخواهد داشت).
4-اسکن عکس ۴×۳ متقاضی (زمینه سفید)
5- در صورت معلولیت از ناحیه چشم و یا دست متقاضیان می بایست جهت استفاده از منشی گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی کشور را در زمان ثبت نام ارسال نمایند.
6- خانواده شاهد در صورتیکه یکی از اعضای خانواده (پدر،مادر،همسر،فرزند)در راه اهداف انقلاب و مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی مفقودالاثر،اسیر و یا شهید شده اند و یا جانبازان 25درصد و بالاتر و یا آزادگان درصورت دارا بودن 6 ماه سابقه اسارت و یا رزمندگان با داشتن 6 ماه سابقه حضور در جبهه جزو مشمولین استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان می باشند.



منبع:شرایط ثبت نام آزمون وکالت 97 – 98 | مدارک و زمان ثبت نام


tahsil وکالت ,آزمون ,زمان ,مدارک ,شرایط ,مدرک ,آزمون وکالت ,برای دریافت ,مدارک لازم ,داوطلبان برای ,اسکن تصویر ,برگزاری آزمون وکالت ,زمان برگزاری آزمون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

الوارکده کلوب آذربایجان مکران ♥ 007 ♥ ایران دنیای فوتبال دانلود کلیپ جدید زندگی در کوهستان imanquran ثبت شرکت - ثبت شرکت مسئولیت - ثبت ارزان شرکت