یا می دانید با با رتبه 30000 تجربی کجا قبول میشم؟ و  در چه رشته و دانشگاه و مقطعی می توانید تحصیل کنید؟

به دلیل رقابت زیاد بین داوطلبان گروه تجربی، اکثر داوطلبان بعد از شرکت در کنکور و دریافت نتایج کنکور تجربی، با توجه به رتبه و ترازی که کسب کرده اند،  به دنبال آگاهی از لیست رشته ها و دانشگاه هایی هستند که با رتبه 30000 می توانند در آن قبول شوند. با توجه به اینکه انتخاب رشته با رتبه 30000 در کنکور تجربی بسیار حساس است، داوطلبان باید نهایت دقت را داشته باشند، تا با اطلاع از ظرفیت دانشگاه ها و اطلاع از تراز آخرین فردی که در سال گذشته در رشته انتخابی شما قبول شده است انتخاب خود را انجام دهند.

جهت مشاوره در زمینه با رتبه 30000 تجربی کجا قبول میشم ؟

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سوالات بسیار دیگری هستند، که همواره شما داوطلبان و کنکوری ها می خواهید بدانید ، که با داشتن رتبه های مختلف در چه دانشگاه و رشته های قبول خواهید شد. با توجه به سوالات بسیار شما در را بطه با اینکه با رتبه 30000 تجربی کجا قبول میشوم؟  در این مقاله کارنامه قبولی داوطلبان با رتبه 30000 را در اختیار شما قرار می دهیم، این کارنامه شامل رتبه کشور و رتبه در سهمیه و سهمیه مناطق و رشته و دانشگاهی که با رتبه 30000 قبول شده اند می باشد. در صورت داشتن سوالات بیشتر در رابطه با درصد لازم برای قبولی در رشته های تجربی مد نظر خود و دانشگاهی که می خواهید قبول شوی با مشاوران سامانه در ارتباط باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره با رتبه 30000 تجربی کجا قبول میشم ؟ روی لینک کلیک کنید.

نحوه  انتخاب رشته با رتبه 30000 صحیح کنکور سراسری 97

 رتبه 30000 برای داوطلبان گروه تجربی رتبه خوبی می باشد، اما نحوه درست انتخاب رشته با رتبه 30000 از اهمیت زیادی برخوردار است در ادامه توضیحات کلی در رابطه با نحوه درست انتخاب رشته در اختیار شما قرار می دهیم.

با توجه به برگزاری کنکور سراسری و آزاد باهم، انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد بصورت جداگانه انجام می شود و داوطلبان باید نهایت دقت را داشته باشند. داوطلبان در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری 97 می توانند 150 کد رشته محل را انتخاب نمایند. همچنین داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند می توانند 20 کد رشته را در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایید.

 

منبع:با رتبه 30000 تجربی کجا قبول میشم ؟
tahsil رتبه ,رشته ,قبول ,تجربی ,داوطلبان ,کنکور ,رتبه 30000 ,انتخاب رشته ,30000 تجربی ,کنکور سراسری ,قبول میشم ,رتبه 30000 تجربی ,رشته کنکور سراسری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش آشپزی اِیس موویز شرکت تاسیسات نفت و گاز خدمات اینترنتی پاور کافی ناظر سافت | NazerSoft ... انعکاس خبر : اشتراک گذاری خبری آنلاین98 آموزش شطرنج