آیا از زمان برگزاری آزمون وکالت اطلاع دارید؟

متقاضیانی که موفق به ثبت نام در آزمون وکالت در سال 97-98 شده اند، در حال حاضر مهم ترین موضوع اطلاع از زمان برگزاری آزمون وکالت برای دریافت پروانه وکالت می باشد. در ادامه به بیان زمان برگزاری آزمون وکالت و ظرفیت پذیرش متقاضیان در آزمون وکالت خواهیم پرداخت. در صورت داشتن هرگونه سوال در مراحل ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت می توانید از هر کجای کشور با سامانه در ارتباط بوده و سوالات خود را در هر زمینه ای در رابطه با نحوه دریافت پروانه وکالت از سامانه بپرسید.

برای دریافت اطلاعات روی لینک زیر کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام آزمون وکالت 97

 

تاریخ برگزاری آزمون وکالت درسال 97-98

با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون وکالت در سال 96 در مهرماه بوده و زمان برگزاری در آذر ماه، طبق روال سال های قبل زمان برگزاری آزمون وکالت 97 نیز در آذر ماه می باشد. بافاصله بعد از اعلام زمان دقیق در همین مقاله اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. داوطلبان برای شرکت در آزمون وکالت سال 97 باید طبق روال از تاریخ 2/9/97 برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون وکالت به پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش مراجعه نمایند. زمان آزمون وکالت 97 در روز جمعه 5 آذر ماه می باشد. داوطلبانان باید جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن کد رهگیری و شماره پرونده خود اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت در سال 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل




روند ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت 97

 همانطور که توضیح دادیم، زمان ثبت نام آزمون وکالت معمولا در بازه زمانی از نیمه دوم شهریور تا نیمه اول مهر ماه از طریق سایت سنجش انجام می شود.

1 – تابعیت جمهوری اسلامی ایران

2 – دارا بودن دانشنامه لیسانس یا بالاتر حقوق یا دانشنامه لیسانس فقه و مبانی حقوق اسلامی یا معادل آن از دروس حوزوی و دانشگاهی با تایید مرجع صالح.

3 – شرایط سنی : پروانه کارآموزی وکالت دادگستری در حوزه قضائی استان تهران فقط به کسانی داده می شود که هنگام ثبت نام سن آنها از چهل سال تمام بیشتر نباشد و برای سایر حوزه های قضائی پروانه کارآموزی به کسانی داده می شود که هنگام ثبت نام سن آنها از پنجاه سال تمام بیشتر نباشد.

4 – مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون وکالت

اسکن تصویر مدرک تحصیلی لیسانس

اسکن تصویر کارت یا گواهی پایان خدمت یا معافیت دائم

اسکن عکس متقاضی

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت در سال 97 – 98 روی لینک کلیک کنید. مدارک لازم برای شرکت در آزمون وکالت 97 

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون وکالت باید، باید از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت مطلع باشند در ادامه به توضیح کلی مدارک ثبت نام آزمون کالت می پردازیم.

1- دارندگان مدرک کارشناسی در رشته های حقوق قضائی و فقه و مبانی حقوق اسلامی و یا دارندگان معادل آن از دروس حوزوی و دانشگاهی می توانند در این آزمون شرکت کنند. ۲- اجازه شرکت دارندگان معافیت تحصیلی و دانشجویان ترم آخر کارشناسی در آزمون وکالت هر سال، بستگی به نظر کانون مربوطه دارد. ۳- ظرفیت پذیرش کارآموز وکالت کانون های دادگستری، پس از تشکیل کمیسیونی متشکل از رئیس دادگستری استان، رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب و رئیس کانون وکلای مربوطه تعیین و قبل از شروع ثبت نام کانون، توسط اسکودا اعلام می گردد. ۴- تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون معمولاً در پائیز است. ۵- تعداد دفترچه این آزمون ۱ و وقت آزمون ۱۲۰ دقیقه است. ۶- آزمون به صورت تستی و چهارگزینه ای است و قبول شدگان پس از طی مراحل گزینش و ۱۸ ماه کارآموزی و موفقیت در آزمون اختبار پروانه وکالت دادگستری دریافت می کنند. ۷- دریافت پروانه وکالت منوط به داشتن ۲۵ سال تمام و حداکثر سن مجاز برای شرکت در آزمون وکالت در کانون مرکز ۴۰ سال و در سایر کانون ها ۵۰ سال تمام می باشد.

 

منبع:زمان ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت در سال 97 – 98
tahsil آزمون ,وکالت ,برگزاری ,زمان ,دریافت ,شرکت ,آزمون وکالت ,برگزاری آزمون ,زمان برگزاری ,پروانه وکالت ,دریافت پروانه ,برگزاری آزمون وکالت ,زمان برگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اطلاعات انواع کاغذ دیواری جراحی بینی,جراحی فک و صورت,جراحی زیبایی در تهران تصفیه آب سافت واتر در شیراز ویتامین هیچ بخور زار چیست anip انجام پروژه های برنامه نویسی php طراحی سایت