آیا از شرایط ثبت نام در رشته هوشبری بدون کنکور در دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان اطلاع دارید؟

دانشگاه علوم پزشکی در برخی رشته ها بصورت بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی اقدام به پذیرش دانشجو می کند. همچنین داوطلبان با کسب حداثل تراز لازم برای قبولی در رشته هوشبری می توانند در دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری  در مقطع کارشناسی تحصیل نمایند. با مطالعه کامل این مطلب اطلاعات لازم را در رابطه با نحوه پذیرش در رشته های بدون کنکور گروه پزشکی اطلاعات لازم را دریافت خواهید کرد.

به دلیل بازار کار رشته هوشبری بسیاری از داوطلبان به دنبال تحصیل در این رشته هستند.

وزارت بهداشت به منظور تامین نیروی انسانی به ویژه در مناطق محروم در مقاطع کاردانی رشته های علوم پزشکی برای دانشگاه ها و موسسات آموزشی پزشکی دارای مجوز نسبت به پذیرش داوطلبان بومی و انجام مصاحبه اقدام نموده است.

بنابراین در صورتی که متقاضی تحصیل در رشته هوشبری بصورت بدون کنکور هستید و هزینه و شهریه تحصیل در رشته هوشبری بدون کنکور برای شما اهمیتی ندارد و به هر نحوه ممکن میخواهید در رشته هوشبری تحصیل کنید می تواندی از طریق ارتباط با سامانه ثبت نام بدون کنکور تمام اطلاعات لازم در  رابطه با دانشگاه های ایران که به صورت بدون کنکور در رشته هوشبری پذیرش دارند و شرایط تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور در رشته هوشبری اطلاعات لازم را دریافت و از راهنمایی های سامانه استفاده نمایید.

شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97-98

 




جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام هوشبری بدون کنکور 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل



زمان ثبت نام در رشته هوشبری بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98

داوطلبان می توانند برای ورودی مهر و بهمن از طریق ارتباط باسامانه از زمان ثبت نام هوشبری بدون کنکور و شرایط ثبت نام در رشته هوشبری با حداقل تراز لازم و نحوه درج کد رشته هوشبری  اطلاعات لازم را دریافت نمایند. در ادامه به توضیح شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام هوشبری بدون کنکور می پردازیم.

زمان ثبت نام در رشته هوشبری بدون کنکور و با کنکور یکبار در مهر ماه برای با کنکور و یکبار در تکمیل ظرفیت انجام می شود و برای پذیرش بدون کنکور برای داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند با کارت اعتباری در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری  برای ورودی مهر ماه و در زمان تکمیل ظرفیت برای ورودی بهمن ماه انجام میشود.

زمان ثبت نام در رشته هوشبری در دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان در بهمن ماه همزمان با کنکور سراسری بوده و داوطلبان می توانند در ثبت نام کنکور شرکت نماینند و در صورت کسب رتبه لازم و یا حداقل رتبه مورد نیاز هنگام انتخاب رشته با وارد کردن کد رشته های دانشگاه ازاد و پردیس خودگردان دانشگاه هایی که با تراز داوطلب همخوانی داشته باشند در اولویت اول می توانند شانس خود را برای قبولی در رشته هوشبری دانشگاه های ذکر شده امتحان نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که قصد پذیرش و ثبت نام هوشبری بدون کنکور را دارند می توانند در صورت عدم ثبت نام در کنکور سراسری  با کارت اعتباری همزمان با انتخاب رشته شانس خود را در پردیس خودگردان و دانشگاه هایی که پذیرش بدون کنکور در رشته هوشبری دارند امتحان نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در رشته هوشبری دانشگاه آزاد بصور با آزمون هستند برای اطلاع از رتبه لازم برای قبولی در رشته هوشبری دانشگاه آزاد و پردیس بین الملل دانشگاه های سراسری  و دانشگاه آزاد و اطلاع از حداقل درصد لازم برای قبولی در رشته هوشبری می توانند با سامانه در ارتباط باشند.

 

شرایط ثبت نام رشته های علوم پزشکی بدون کنکور 97-98

دانشگاه علوم پزشکی در بسیاری از رشته ها در مقطع کاردانی بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

داوطلبان برای ثبت نام در رشته های پزشکی بدون کنکور باید شرایطی را داشته باشند که در ادامه به توضیح ان می پردازیم. شرایط ثبت نام در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد و کیش بین الملل برای داوطلبان متفاوت بوده که متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات با سامانه در ارتباط باشند.

1-شرایط عمومی
الف ) اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان مصرح (کلیمی، مسیحی، زرتشتی) در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
ب) نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران .
ج)عدم احراز فساد اخلاقی
د) برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته یا رشته های انتخابی.

منبع:شرایط ثبت نام هوشبری بدون کنکور 97

 


tahsil رشته ,کنکور ,هوشبری ,دانشگاه ,لازم ,شرایط ,بدون کنکور ,رشته هوشبری ,هوشبری بدون ,دانشگاه آزاد ,اطلاعات لازم ,رشته هوشبری دانشگاه ,جمهوری اسلامی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر 96-97 تعمیرات اجرای دکوراسیون مغازه آسیاتک مشهد | نمایندگی رسمی آسیاتک در خراسان رضوی sarinweb